Kundeservice

Kjøretøy fra Goupil blir distribuert i mer enn 40 land over hele verden.
Vi oppfordrer deg til å kontakte en lokal sertifisert forhandler som er teknisk kvalifisert
til å utføre service på kjøretøyene våre.
Hvis du ikke kjenner den offisielle agenten til merkevaren vår i landet ditt, kan du fylle ut skjemaet nedenfor.
Vi vil videresende forespørselen din og sørge for at partneren vår kommer tilbake til deg så raskt som mulig.

Goupil kundeservice

Goupil har over 15 års erfaring i det franske og europeiske markedet, og har bygd opp en effektiv ettersalgsservice som både er basert på ekspertise fra teknikere og et nettverk av eksklusive distributører. Takket være disse kvalifiserte teamene, forblir Goupil derfor nær og kan tilby en rask responstid til kunder over hele verden. 

Det vellykkede samarbeidet med distributørene våre innebærer teoretiske og praktiske opplæringsøkter med sertifisert instruktør.

Et team dedikert til eksportmarkedet

Goupil kundeservice, som ligger ved selskapets hovedkvarter, har alle nødvendige tekniske, materielle og menneskelige ressurser for effektivt å kunne håndtere alle spørsmål.

To teknikere som er dedikert til eksportmarkedet støtter nettverket vårt av eksklusive distributører i mer enn 40 land med tekniske diagnoser og spørsmål, behandling av garantikrav osv.

De blir assistert av en kundeserviceassistent som administrerer innkommende samtaler, reservedelsbestillinger og det administrative papirarbeidet.

Sammen spiller de en viktig rolle i engasjementet vårt for kundetilfredshet, basert på respons, effektivitet og rådgivning.